Бложик чатика бложика

О чём говорят в чяти

понедельник, 15 апреля 2013 г.

Основной постик


Правила чата: http://33dch.blogspot.ru/2013/04/rules.html



Tips and tricks

  1. Good old 3ds max.
  2. Associate different .avi player for 3dsmax 
  3. 101 Things you didnt know in 3DS Max ...in fact, it's 104 things!
  4. Nitrous Set Texture Size Limit ( 3ds max script)
  5. How to enlarge penis the frame of a camera without altering the perspective
  6. How to make imported weird looking Solid Works models looks good and make them editable as well



Modeling
  1. Roof pattern modelling (by EvilDarkSatan)


Renderers
  1. Maxwell render: glass and liquid rendering research ( by Sergey M)

Arnold renderer
  1. Standart maya shaders to aiStandart converter
  2. Shaders for MtoA and SItoA

Other
  1. Faked bump
  2. Procedural screw thread ( by Leva Leva)
  3. Krakatoa-frost isosurfaces (by EvilDarkSatan)

Renderers comparison
  1.  Glass test

Tools:
  1. Great sequence player (djv-0.8.3-pre2_winxp-x64.zip)
Автор: 3dch на 08:49

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Следующее Предыдущее Главная страница
Подписаться на: Комментарии к сообщению (Atom)

Ярлыки

  • 3dsmax (25)
  • after effects (2)
  • arnold (5)
  • camera (2)
  • corona (1)
  • Deadline (2)
  • demoreel (2)
  • earth (1)
  • elevation maps (1)
  • final render (1)
  • frost (2)
  • FUNNY GIF (3)
  • future is here (1)
  • gamedev (2)
  • glass (2)
  • hair and fur (1)
  • hdri (1)
  • hollywood (1)
  • inspiration (1)
  • krakatoa (2)
  • links (2)
  • Little Black Coffin (1)
  • mari (2)
  • masterclasses (2)
  • maxwell (2)
  • maya (3)
  • MCG (1)
  • media encoder (1)
  • modeling (6)
  • motion capture (1)
  • motion design (1)
  • naiad (1)
  • network rendering (2)
  • nodes (1)
  • non-cg (4)
  • octane (1)
  • particles (14)
  • photo (1)
  • photoshop (2)
  • physics (2)
  • rendering (4)
  • scripting (4)
  • serious math (5)
  • shaders (1)
  • shave and haircut (1)
  • simulation (4)
  • slomo (1)
  • softimage (3)
  • solidworks (1)
  • tech demo (4)
  • terrain (1)
  • textures (1)
  • texturing (9)
  • tips'n'tricks (7)
  • TOPOGRAPHY AND BATHYMETRY (1)
  • tracking (1)
  • tricks (3)
  • tutorial (12)
  • tutorials (2)
  • vfx (1)
  • viewport (1)
  • vray (2)
  • XSI (4)
  • zbrush (1)

Копролиты

  • ►  2015 (1)
    • ►  мая (1)
  • ►  2014 (9)
    • ►  декабря (1)
    • ►  июня (1)
    • ►  мая (1)
    • ►  марта (2)
    • ►  февраля (1)
    • ►  января (3)
  • ▼  2013 (51)
    • ►  сентября (3)
    • ►  августа (8)
    • ►  июля (2)
    • ►  июня (6)
    • ►  мая (9)
    • ▼  апреля (22)
      • Rendering After effects compositions using Media E...
      • Pasha Ivanov demoreel
      • Как сделать юви-пасс в вирее.
      • Создание hdri для освещения и отражений.
      • Object SoftSelection
      • Geodata
      • MX_Roundish
      • Making of Sloth robot by Bulgarov
      • Vorofrag
      • Krakatoa-frost isosurfaces
      • Standart maya shaders to aiStandart converter
      • Convert textures to *.tx
      • Maxwell render: glass and liquid rendering researc...
      • Roof pattern
      • How to make imported weird looking Solid Works mod...
      • How to enlarge the frame of a camera without alter...
      • Good old 3dsmax
      • Правила чата
      • Основной постик
      • Glass test
    • ►  января (1)

Авторы

  • 3dch
  • Andrewk
  • Compazavr
  • Evil Dark Satan
  • Homo Homini Lupus
  • Unknown
  • Unknown
  • danil
  • dmitry.grigorev
  • ph_j_fry
Тема "Корпорация "Чудеса"". Технологии Blogger.